Saknad




Jag saknar de gamla tiderna, men allt folk och skolan.
Damn! Allt va så sjuk enkelt. Så spenderade man tiden till att klaga ist.

Saknar att få spela med mina vänner i musiklokalerna och ha konserer lite då och då.
Jag hade till och med jobb då, och fan mkt mer pengar än va ja ha nu.

Nu har ja så mkt mindre. Inga spelningar, ingen vardag, träffade inte alla mina vänner varje dag och hade inga problem med ekonomin!




Mest av allt saknar ja vänner som flyttat eller åkt iväg för ett år :'(
Mina närmaste åker iväg och lämnar mej här...




Här är en av de spec saknade:



Det är alltså Denise <3 och jag på studenten, riktigt stiliga var vi!



Nu ska ja se vidare på transformers :) <3

Kommentarer
Postat av: Denise

så fint du skriver på din blogg!

ja det var mycket lättare då, med alla vänner som fanns då!

Saknar dig enormt mycket! <3<3

2010-09-25 @ 23:18:12
Postat av: Eelajn

ja visst var de! vi hade de enkelt och bra ;) hihi

älskar dej <3

2010-09-25 @ 23:19:52
URL: http://sughelamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0