Jippie yey motha' fucka'




Idag är en bra dag.
Idag har Elin fått beskedet om att hon får bidrag!! :D
Nu kan ja äntligen betala saker själv och inte snylta! :D


Så nu har ja planerat in att ja ska ha råd med: sthlm, härnösand och gaykryssning. Ja tror de kommer bli awesome!

Ja kommer att dela in pengarna dessutom så ja inte gör av med för mkt, ja ska ju bli en duktig flicka :D



Vill ni veta en rolig sak med gaykryssningen!?
Den är den kvällen ja fyller 20!!! :D
Ja har en känsla av att fylla 20 den kvällen kommer va underbart ;)



Idag har ja vart i Ösd igen, guuud va ja blir glad när ja är tillbaka.
Faktiskt så kom de tårar då ja äntligen fick komma in i lägenheten, klä av mej och mysa med min kudde i sängen <3
Min kudde är ju faktiskt min snuttefilt.

I Ösd träffade ja också Mirre och Maja <3 vilka underbara människor :D



Sen på kvällen underhölls jag av Sandra Gardmo.
Eller som jag sa när ja va liten: Sandra Galmo.
Sandra kallade sig själv då: Sandra G.
Och vi var awesome!

Alltså backround storyn om Sandra och jag är att vi hitta varanda redan första dagen på dagis, sen dess har vi vart bästisar och nära vänner <3
Vi var de grymma, hårda, underhållande och underbara barnen.
Med Sandra har jag ätit snus, provrökt en fimp, slagits, rymt och busringt.

Vi funderar på att göra en bok om våra yngre dagar :)


Men ja tror nu att ja inte ska prata iväg för mkt om de, för då fastnar ja här :P

Adjöken som Sandra skulle säga <3



En bild från kvällen

Kommentarer
Postat av: Miranda

Kom tbk till ösd NU, saknar dej :o

2010-09-29 @ 16:44:39
URL: http://ellinorea.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar dej också :(

2010-09-29 @ 21:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0