Hela långa dagen



Idag har jag.....hör och häpna! Jag klev upp kl 9 :O
Det är sjukt tidigt för mig så duktigt!


Jag, mormor, Syrran och Ebbe tog och åkte till Kälarne en sväng :)
Mormor tog prover och sen åt vi görr och begav oss hem igen :P

Väl hemma så va ja på g!
Ja tog och åkte hem till syrran och oljade in hennes trädeck i trädgården, så fixa vi köksbänkarna när vi väl va igång :)
Syrran tog dessutom och fixa lite mer i trädgården, detta är vad hon sa efter arbetet:
"Jaha, så nu har häcken fått sig en omgång också. Skönt va de också! Nu är den gödslad och besprutad."

Jag satt och grinade och höll mig för magen, så sjukt kul :D

Här är min syster :D



När hon fredrik oljade in lekstugan :D








Vill bara säga innan ja går:

Maja Jordahl är underbar, är så lycklig över att du är min vän <3


<3



i say good bye <3

Kommentarer
Postat av: Maja.

Jag ser så drogad ut på bilden :o



You know I feel the same <3 :)

2010-09-29 @ 00:04:55
URL: http://ikissedsuperman.webblogg.se/
Postat av: Eelajn

du är alltid fin <3

2010-09-29 @ 01:33:26
URL: http://sughelamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0