Hallelå ja!




Idag känns som en finfin dag.
Petra och Mirre kommer för att hälsa på mig här i Stugun. Det blir övernattning och filmmys :D
Ja tänkte laga underbart god mat, som består av köttbullar med fetaost i :)


Igår så stycka vi här i garaget.
Altlså två flådda älgar lades upp på bord och blev indelad i midre men goda köttstycken.
Ja fick stå för malningen av körrfärsen. Ja fick lite hjälp med en älg av fredrik men sen fick ja stå själv.
Och oj om ja fick jobba. Är helt slut i ryggen och var nära på att sätta mej på golvet och grina igår.
Men såklart biter man ihop och jobba gärnet :)


Idag fick ja sopa i garaget med allt som ramla på golvet, men lite blod är kvar dock.
funderar på att ta högtryckstvätten på golvet och sen ta pappas bil när ja ändå håller på.

Men det lär inte bli förns på lördag eftersom de är stycking på frådag dessutom.


Nu blire till att fortsätta dagen me städning och handling.

Nu ska ja avbryta mormors snarkningar och sen är vi i full gång.


Puss på ne! <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vill oxå komma och mysa! men jag är barnvakt ikväll och imorn ska jag jobba :(

2010-09-21 @ 16:35:05
Postat av: Eelajn

vi får mysa nått när ja är tillbaka till stan :)

2010-09-25 @ 00:00:56
URL: http://sughelamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0