Bitter natt





S*tan H*lvetes K*k!!!

Hade hoppats på en rödgrön regering och att SD hamna under 4%s gränsen.
Allt det gick ju käpp rätt åt h*lvete!!
Bitter som få och nu funderar ja på att gå med i ssu för att försöka hjälpa nått iaf till nästa val.
Så här kan vi ju inte ha de...

Det ända som lättade hjärtat va lite att de yngre vill ha rödgrönt :) Så kanske det finns sol efter regn?



Men men, bortom de politiska finns också de personliga!

Och med direkt in på det så vill ja säga att min hund mår mkt bättre :)
Problemet var magen...saken är att han tuggat i sig för mkt ben i för stora bitar så allt blev stopp och gav panik.
Men nu har vi promenerat lite och matat med godis och mat. Upp på benen och är lika pussjuk som vanligt. GREAT! :D


Mamma och pappa åker till spanien imorgon.
Mig lämnar de här med ett hus och 4 hundar...så mormor såklart för sällskapets skull ;)
Mormor är stört skön men gillar inte riktigt mitt sätt att ha byxorna på, hon gillar inte byxorna för den delen eller.
Men olika generationer ger olika sätt att se på saker.
Men ja får känslan av att det blir mkt kortspel och sockerkaka :D

Allt de ja gått ned kommer att byggas upp. Kanske ska man börja gå med hundarna?
För faktum är att ja gått ned i vikt :S
Inte gör ja ett skit men byxorna tappas och kommentarer kommer med jämna mellanrum :)
Så vem vet, kanske den tränade Eelajn kommer tillbaka med sitt 4-pack och stenhårda lår ;)


Imorgon är det styckning på G :D
Ny styckat älgkött och många roliga snuckhistorier kommer till användning imorgon.
Underbart då ja direkt ska exprimentera lite med min matkonster.
Jag har redan planerat om att göra köttbullar med fetaost i. De kommer såklart bli lite större kättbullar som också måste tillagas i ugnen. Hur ja ska göra annars har ja ingen aning med, men ja brukar inte misslyckas :)


Mitt i min ensamhet kommer ja också få sällskap :)
På tisdag kommer petra och mirre hit för att undersöka mitt hem sen ja var ung och d...dummare ;P
Sen kommer kanske muppas i helgen. Om hon nu vill och kan de vill säga :D


Men vill ni veta en sjuk sak!?
Igår gjorde ja sushi, och va helt slut efter allt där folk ska frågasätta och va mitt i vägen.
Så när vi tog och åt så orkade ja inte mer än 10 bitar och sen ville ja spy och rulla till sängen.
Nästan som ja sa så vart de faktiskt steg till sängen och ingen spya. Där ja sov från 9 till halv 1 och sen från halv 3 till 12 dagen efter.
Var mätt redan tills dagen efter och va nära flera gånger till att tvinga ur mig maten, då ja kom på varför de blev så.
Ja va helt slut den dagen efter att ha shoppat med mamma i timmar, sen gjort maten bland allt folk, åtit alla kanbitar vilket blev 12 bitar! Så inte konstigt ja va helt slut och hade sån paltkoma! Men ja vart väldigt retad efter att ha bjudit folk på mat och sovit direkt när ja fick i dem maten.


Det förklarar och detta sena inlägget tycker jag. Jag är inte trött men ja borde nog sova ändå.

Och för att inte prata ihjäl er som ja har en tendens att göra mot folk så säger ja godnatt till er <3

Kommentarer
Postat av: Miranda

Jag har ingen koll på politiken, men om SD kom in i regeringen kanske man borde fundera på varför. Det betyder ju bara att dom andra politikerna inte skött sitt, annars hade ju inte det här hatet skapats?



aja, vi ses på tisdag! Då ska de bli paltkoma igen! ;D

2010-09-20 @ 12:58:44
URL: http://ellinorea.blogg.se/
Postat av: Eelajn

Ja precis, folk fattar ju itne vad det innebär att de röstat på dem. DAMN!

2010-09-21 @ 12:58:45
URL: http://sughelamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0