Hey you people!




Sorry men ja ha vartlite off här!

Jag har väl antingen haft skola eller sovit känns de som.
Det tar hårt på mej att ställa om till rätta tiderna, men de börjar funka :)


Vill bara säga att skolan är AWESOME! Har en skön klass med mkt humor.
Imorgon ska de flesta(förhoppningsvis) komma hit och äta och dricka lite.
Så ska vi väl ut sen, ganska tidigt på kvällen.
Kommer bli jätte mys förhoppningsvis!
Så de ja ska göra efter inlägget är att skriva en litet brev var till mina grannar att de kommer hit folk.
Lite trevlig och ordentlig ska ja ju ändå vara :)


Anledningen till att ja kollar in internet och sånt nu är väl för att ja väntar på en person att logga in.
Känner mig lite stalker, men hon är värre so why not!?
Ska väl smsa sen och säga att ja är inloggad så hon gör mig sällskap som vanligt :)


Idag försov ja mej lite XD inte för att de va nån big deal. Men ja får väl skylla mig själv.



För övrigt så saknar ja min Maja :( Hon är ju i turkland nu, och kommer väl tillbaka på fredag. <3


Nu ska ja va duktig och skriva litet trevligt brev till mina grannar :)



Puss på kinden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0